Multifunktionaler Industrieraum für die Organisation von Veranstaltungen in Prag
Poptat prostorZažijte Second Culture, multifunkční industriální prostor pro pořádání akcí v Praze. Naše prostory pojmou 10 až 120 osob, mají vynikající přirozené světlo a vytvářejí osobitou atmosféru ideální pro konference, schůzky a další společenské akce. Obohaťte své setkání o cateringové služby z naší výběrové kavárny, které vaší akci přidají na chuti a komfortu.
Second Culture je coworkingový prostor berlínského typu, kde nachází své pracovní zázemí komunita freelancerů, malých pracovních týmů či vznikajících startupů. Zde se v originálním designovém prostředí věnují svým projektům jednotlivci i týmy z různorodých oblastí. Second Culture je venue proslulá pořádáním nejrůznějších akcí, na které se sjíždějí návštěvníci z celého světa. Od svého založení se Second
Culture stal centrem kreativity, inovací a kulturní angažovanosti.
Díky bezprostřední blízkosti divadla La Fabrika nabízí Second Culture neuvěřitelnou příležitost pro pořádání konferencí a akcí až pro 600 účastníků. Díky variabilitě našich prostor je Second Culture ideálním místem pro vaši příští akci.
Ať už plánujete soukromou či firemní akci, velkou konferenci, technologický summit, komunitní meetup nebo menší setkání s kolegy, Second Culture vám poskytne ideální prostředí pro realizaci vaší vize.
Díky vynikající světelnosti a nekonvenční atmosféře jsou naše prostory jako dělané pro film, reklamu i focení.
Multifunktionssaal: 80 Personen (bestuhlt)
Coworking Open Space: 30 Personen (bis zu 120 Sitzplätze bei Sonderveranstaltungen)
Tagungsraum: 10 - 12 Personen
Außerdem gibt es im Erdgeschoss ein Café und im Innenhof eine Terrasse, die mit dem Tagungsraum im ersten Stock verbunden ist.
Ein neues Bistro & Bar am Ufer der Moldau, ideal für Firmenveranstaltungen, Präsentationen...
Designerjuwel direkt im Zentrum von Prag mit Aussicht auf den Wenzelsplatz.
Multifunktionale Räume für Ihre Veranstaltung mit Blick auf ganz Prag
Ein Familienhotel am Stadtrand von Prag mit Räumlichkeiten für die Organisation von Hochzeiten, Fe...
Ein einzigartiger Raum im Horror-Stil